Nyt partnerskab mellem Nordea og NorthSide med stort fokus på den gode kunde- og gæsteoplevelse. På årets NorthSide kan man opleve synergien udfolde sig i form at spændende aktiveringer og økonomiske festivalråd.

Få råd til festivalen

Nordeas forbrugerøkonom Ida Moesby står klar med gode råd i form af tips, tricks og små hacks, der sikrer den helt optimale festivaloplevelse på NorthSide. Der er både gode fornuftige råd og vejledning til at lægge et festivalbudget, men også mere jordnære råd, der husker at minde dig om, at du måske også er typen, der kan lide at give en omgang til vennerne – eller hvor det nu lige er, man finder sin pinkode i mobilbanken, når hukommelsen svigter ved baren. Se flere festivalråd på nordea.dk/festival

Lad kontanterne blive hjemme

Tiden er løbet fra Wu-Tang Clans ellers klassiske Cash Rules Everything Around Me anthem, og NorthSide er i dag en kontantløs festival, hvor betalinger foregår med kort og mobil. Hos Nordea kan man med fordel lægge sine kort ind elektronisk på telefonen og blot betale via Apple Pay eller Google Pay – eller hvis du ønsker endnu lettere betaling direkte med wearables som dit smart watch eller sågar en fingerring. Se mere om wearables her.

Oplevelser på NorthSide-pladsen

Med udkig direkte til den store Astra scene har vi fundet et sweatspot til Nordeas stand på NorthSide. Hop i ly for sommersolen under seglene og deltag i konkurrencen om fede præmier.  Her giver kombinationen af klassisk boldøje og moderne kontaktløs teknologi dig bl.a. muligheden for at vinde de allerførste billetter til NorthSide 2024 og smarte betalingsløsninger.

Win-win-win partnerskab

”Med deres kontaktløse strategi og fokus på smarte betalingsløsninger bakker Nordea om op NorthSide som en moderne kontantløs festival. Samtidig har vi fået en partner med om bord, der tænker værdiskabende indhold for vores gæster, og det er alfa omega, når vi indgår partnerskaber,” forklarer Jesper Stubkier, Partnership Manager for NorthSide.

På samme måde ser Nordea NorthSide som et ideelt match: ”Når vi har valgt at indgå et partnerskab med netop NorthSide, skyldes det i høj grad, at vi hos Nordea kan identificere os med de værdier, som NorthSide står for med gæsten/kunden i centrum og et langsigtet fokus på fremtiden. Samtidig har vi større mulighed for at møde folk på deres hjemmebane og være i øjenhøjde, når vi giver gode festivalråd om eksempelvis smarte betalingsløsninger” udtaler Sanne Sigtenbjerggaard, Head of Group Brand, Communication & Marketing for Nordea Danmark.