Vil du aktivere dit brand over for morgendagens forbruger?

Vil I ramme en af de mest taknemmelige og åbne målgrupper i hele landet – med et skræddersyet partnerskab, der skaber mest mulig værdi for netop jeres brand?

NorthSide er en af verdens mest bæredygtige festivaler, og eksperter i at engagere vores gæster – både før, under og efter festivalen.

Et partnerskab skal være profitabelt for alle parter. Derfor evaluerer vi vores partnerskaber og måler markedsføringsværdien og ROI’en af de enkelte brands på tværs af aktiveringer og kanaler.

Lad os tales ved om jeres behov og ønsker!

Se vores cases her

TUBORG

Vores presenting partner
og længestvarende partnerskab

NORDEA

Drømmescenen skabte værdifuld branding og meningsfuld

JÄGERMEISTER

Branding af fælles værdier og et testlaboratorium for fremtidens festivaloplevelse

POSTNORD

PostNord formidlede sin grønne profil gennem tydelig støtte til NorthSide-skoven

FINDLIFE

Succesfuld app-lancering med massiv konvertering af sign-ups 

LA ROCHE-POSAY

Gennem vidensdeling og trials inspireres festivalgæsterne til bedre solvaner

URTEKRAM BEAUTY

Øget brandkendskab og fokus på USP’er med økologisk og danskproduceret hudpleje

VELUX

Meningsfuld employer branding og dialogskabende installationer

VISA CASHBACK

Øget kendskabsgrad og styrket positionering med Visa Cashbacks-app

2025-partnere:

Bæredygtighed: Lead The Way

Vi når kun vores bæredygtighedsmål, hvis vi samarbejder med de rigtige partnere, der kan supplere os med viden og ressourcer, så vi kan drømme stort, have høje ambitioner og ikke mindst nå i mål sammen. Det er derfor essentielt, at der er et match mellem NorthSides værdier og den enkelte partners bæredygtighedsprofil.

Kontakt vores brand partnership team

Kristina Villadsen

Partnership Development Manager

kristina@dtdgroup.dk