Video: Jägermeisters storskærmsvideo på NS24 (Scholz & Associates).
Remember to drink water, My Deer
Jägermeister og NorthSide gør cool synonymt med ansvarlighed, og sætter sammen fokus på fællesskab, vand og kunst.
Det er ikke iskolde shots, der kommer ud af hanerne i vandposterne på NorthSide. Ikke desto mødes du af Jägermeister-brandet, når du fylder din vandflaske op. Jägermeister og NorthSide er nemlig gået sammen om at holde styr på væskebalancen, hvor netop vand er valgt som fokusområde, da det både taler ind i en responsible drinking -agenda samt beskyttelse af grundvandet, som begge parter har fokus på.
Video: Mette Mia Nielsen, Senior Brand Manager hos Jägermeister, sætter ord på partnerskabet.
Du kunne faktisk slet ikke nyde den iskolde bitter på NorthSide, da du som festivalgæst mødte Jägermeister på pladsen. ’Remember to drink water, My Deer’, der skjult hentyder til den velkendte hjort i Jägermeisters logo, handler i stedet om vigtigheden i at huske at drikke vand og passe på sig selv og hinanden, når man er på festival.
Kunstværker på pladsen
Når man som gæst på NorthSide vil fylde vand på sin flaske, behøver man ikke lede længe – et unikt pyramidedesign vil rage op og guide gæsterne til nærmeste vandpost.
De iøjnefaldende vandposter var udsmykket af tre lokale up-coming Aarhus-kunstnere; Dino Cama, Stine Stubdrup og Mathias Rolschau, der sammen forvandlede vandposterne til kunstinstallationer, som også blev til storskærmsvideoer.
Fokus på drikkevand
Foruden de kunstneriske takes på vandposterne, leverede Jägermeister gratis vandflasker til de mere end 6.000 frivillige, der er med til at afvikle NorthSide.
På NorthSide har man ud fra et bæredygtighedssynspunkt siden 2019 ikke kunne købe vand på flaske, men i stedet gratis kunne fylde sin medbragte vandflaske op på vandstationer rundt om på pladsen.
Interesseret?
Jesper Stubkier
Partnership Manager
jesper@dtdgroup.dk
+45 93936989
Martin Thim
Sustainability Manager
martin@dtdgroup.dk
+45 28141555