Med en række spændende nye initiativer er formålet at øge kendskabet til RED som en attraktiv hotel- og eventlokation i Aarhus.

”Vi er stolte over at kunne annoncere Radisson RED ny som partner på NorthSide, og ser meget frem til at aktivere partnerskaber på en ny og anderledes måde,” fortæller Partnership Manager hos NorthSide, Jesper Stubkier.

Et bredt partnerskab
Partnerskabet er en del af NorthSides strategi om at være relevante og kunne tilbyde værdi til gæster og publikum ud over de tre dage i juni, hvor festivalen finder sted.

Første nedslag i partnerskabet bliver således afholdelse af et stort start-up event for NorthSides nye B2B-initativ – NorthSide>next – hvor mere end 100 erhvervskunder mødes på Radisson RED til netværk og inspiration inden turen går videre til Medina-koncert i Djurslands Bank Arena.

Et andet initiativ som RED bliver en del af, er eventrækken NorthSide X, som blev lanceret i foråret 2024. Her afvikler NorthSide sammen med kulturelle institutioner og eventlokationer en række pop-up koncerter rundt om i Aarhus. Til efteråret kommer et endnu ikke offentliggjort event i kalenderen i Radisson REDs flotte receptionslokaler. 

”Partnerskabet med NorthSide giver os mulighed for at nå ud til en række interessante målgrupper – både ift. et lokalt B2B segment, der skal afholde events i byen, men også ift. en bredere B2C-vinkel, hvor vi inviterer potentielle gæster indenfor for at opleve vores faciliteter,” forklarer Sofie Jacobsen, der er Marketing & Content Manager for Radisson Hotel Group Danmark & Island.

”Vi har længe ledt efter en partner til at udkomme med vores budskab sammen med, og med NorthSide er vi overbeviste om, at vi har fundet netop det. Nu ser vi meget frem til at kickstarte partnerskabet allerede næste fredag inden Medina-koncerten,” slutter Sofie Jacobsen.