Danica Pension

Sammen med Danica Pension og reklamebureauet &Co, skabte NorthSide en kampagne, der skulle få flere danskere – og især dem, der stadig har nogle årtier til pensionen – til at forholde sig til, hvad det er for et liv, de gerne vil leve i fremtiden. Og overveje om de har råd til det.

Hvis du kan lide musik i dag, kan du nok også lide det i morgen, og om et år, og om 5 år – og lige pludselig står du i dét, der plejede at være en fjern fremtid.

Hvis du allerede nu godt ved, at du bliver ved med at være dig, så køb billetter til NorthSide i 2049 til en very-early-bird pris på kun 250 kr. Men hvorfor så billigt?

NorthSide har indgået et samarbejde med Danica Pension for at opfordre danskerne til at fylde deres fremtid med alt dét, de elsker i dag – for eksempel god musik.

Derfor tilbyder vi sammen et begrænset antal very-early-bird billetter til en særligt lav pris, der er gjort mulig af Danica Pension.

Køb din very-early-bird billet til #NS49 fra 16. januar 2020 kl. 10.00. Din pris er 250 kr. + gebyr. Danica Pension betaler differencen op til særprisen på i alt 1500 kr. + gebyr. Der er et begrænset antal billetter i salg.

– Læs mere på danicapension.dk/northside

Brand partnership team

Vores brand partnership team arbejder for at skabe de bedste aktiveringsmuligheder for lige netop jeres brand. Vi er et team, der er eksperter i analyser, pre-produktion, aktivering og samkommunikation, så vi når hele vejen rundt om aktiveringen. 

Kommunikation, branding og partnerstrategi

Med mere end 10 års kommunikations- og partnererfaring fra en af Danmarks største virksomheder, og heraf en unik indsigt i hvordan kommercielle partnerskaber kan skabe værdi for virksomheder og brands, giver vores Partnership Manager Jesper Stubkier en strategisk indgangsvinkel til at arbejde med partnerskaber.Kontakt Jesper, hvis du vil vide mere om mulighederne for at flytte dit brand med et NorthSide partnerskab.

Bæredygtighed og kreativ idéudvikling

Som medstifter af Danmarks første bæredygtighedsbureau – længe før det overhovedet var et begreb, der havde sneget sig ind på direktionsgangene – har vores Sustainability and Partnership Manager, Martin Thim altid været med helt fremme på den bæredygtige agenda. Efter i mange år at have rådgivet NorthSide på området, er han nu en integreret del at teamet, og bruger sine kreative og bæredygtige kompetencer til at skabe partnerskaber, der gør en forskel.

Kontakt Martin, hvis du vil vide mere om partnerskaber med en bæredygtig vinkel.

Foruden vores Brand Partnership Team trækker vi altid på interne kræfter, når vi skal skræddersy og udvikle løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi sidder i et hus med mange forskellige aktører, der altid er med på rejsen i forhold til at skabe den bedst mulige aktivering af jeres brand. Af disse kan blandt andre nævnes:

  • Dedikerede projektledere, der udelukkende arbejder med aktiveringen af partnerskaber, leder brands sikkert igennem processen og sikrer den optimale aktivering og udrulning af partnerskabet. 
  • Vores atmosfæreteam, som består af uddannede arkitekter, der hjælper med aktiveringer og stande on-site, og som altid tænker ud af boksen.
  • Marketingteamet, der rådgiver om og eksekverer SoMe-kampagner, og sørger for at jeres brand bliver knivskarpt præsenteret på tværs af platforme.
  • Vores Creative Team, der udvikler kreativer, der passer til lige netop jeres drømme, og som kan bruges hele vejen rundt om aktiveringen.

Desuden kommer flere af vores medarbejdere med karrierer i medie- og bureaubranchen i rygsækken, så vi er godt rustet til at nå nye højder med jeres brandaktivering.Vi arbejder ikke kun med brandaktivering, men også med at skabe de bedste hospitality- og gæsteoplevelser, så I som brand kan tilbyde medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere en helt særlig insideroplevelse på NorthSide.