tuborg Rå

Tuborg Rå, som var den første økologiske fadøl fra øl-producenten, blev lanceret på NorthSide i 2014 som en test. Men de 44.000 liter økologisk fadøl blev drukket på bare to dage, og i 2015 kom den tilbage med en garanti om, at der ville være nok til alle. Den var tilgængelig ikke bare i den store Tuborg Rå Bar, men i alle barer med fadølsanlæg, og over tre dage var mere end halvdelen af alle solgte fadøl økologiske.

I 2015 var der Tuborg Rå i mere end 50 procent af glassene på NorthSide, og da gæsterne tydeligvis havde taget den økologiske øl til sig, fik den herefter efter sit helt eget område og varetegn midt på pladsen.

Området bød på siddemiljøer, overdækning og borde samt et højt tårn med indbygget lys, der både kunne skabe stemning og fungere som mødested og blikfang.

Brand partnership team

Vores brand partnership team arbejder for at skabe de bedste aktiveringsmuligheder for lige netop jeres brand. Vi er et team, der er eksperter i analyser, pre-produktion, aktivering og samkommunikation, så vi når hele vejen rundt om aktiveringen. 

Kommunikation, branding og partnerstrategi

Med mere end 10 års kommunikations- og partnererfaring fra en af Danmarks største virksomheder, og heraf en unik indsigt i hvordan kommercielle partnerskaber kan skabe værdi for virksomheder og brands, giver vores Partnership Manager Jesper Stubkier en strategisk indgangsvinkel til at arbejde med partnerskaber.Kontakt Jesper, hvis du vil vide mere om mulighederne for at flytte dit brand med et NorthSide partnerskab.

Bæredygtighed og kreativ idéudvikling

Som medstifter af Danmarks første bæredygtighedsbureau – længe før det overhovedet var et begreb, der havde sneget sig ind på direktionsgangene – har vores Sustainability and Partnership Manager, Martin Thim altid været med helt fremme på den bæredygtige agenda. Efter i mange år at have rådgivet NorthSide på området, er han nu en integreret del at teamet, og bruger sine kreative og bæredygtige kompetencer til at skabe partnerskaber, der gør en forskel.

Kontakt Martin, hvis du vil vide mere om partnerskaber med en bæredygtig vinkel.

Foruden vores Brand Partnership Team trækker vi altid på interne kræfter, når vi skal skræddersy og udvikle løsninger til vores samarbejdspartnere. Vi sidder i et hus med mange forskellige aktører, der altid er med på rejsen i forhold til at skabe den bedst mulige aktivering af jeres brand. Af disse kan blandt andre nævnes:

  • Dedikerede projektledere, der udelukkende arbejder med aktiveringen af partnerskaber, leder brands sikkert igennem processen og sikrer den optimale aktivering og udrulning af partnerskabet. 
  • Vores atmosfæreteam, som består af uddannede arkitekter, der hjælper med aktiveringer og stande on-site, og som altid tænker ud af boksen.
  • Marketingteamet, der rådgiver om og eksekverer SoMe-kampagner, og sørger for at jeres brand bliver knivskarpt præsenteret på tværs af platforme.
  • Vores Creative Team, der udvikler kreativer, der passer til lige netop jeres drømme, og som kan bruges hele vejen rundt om aktiveringen.

Desuden kommer flere af vores medarbejdere med karrierer i medie- og bureaubranchen i rygsækken, så vi er godt rustet til at nå nye højder med jeres brandaktivering.Vi arbejder ikke kun med brandaktivering, men også med at skabe de bedste hospitality- og gæsteoplevelser, så I som brand kan tilbyde medarbejdere, kunder eller samarbejdspartnere en helt særlig insideroplevelse på NorthSide.