Sort: #00000 Hvid: #FFFFFF Pink: #FF5CCC Blå: #008DFF Ice: #73FFFD
Aktiveringsrider
Du skal anvende vores primære logo i sort eller hvidt, når du fortæller om partnerskabet.
Specs
b: 339cm x h: 174cm
Budskab
- Alle hegnsbannere skal udvikles specifikt til festivalen.
- Budskabet skal tale ind i en festival relevant kontekst og må ikke være generel reklame.
Datoer
Senest 5. maj: Hegnsbannere sendes til godkendelse hos NorthSide.
Senest 7. maj: Feedback.
9. maj: Endelige filer sendes.
NB: NorthSide har mulighed for at trykke hegnsbannerne, hvor I selv afholder omkostningerne.
Hvis I som partner har rettigheder til at udlodde festivalbilletter i eksterne konkurrencer, skal materiale, budskab og kampagne altid forhåndsgodkendes af NorthSide.
OBS: Der skal tage forbehold for, at konkurrence-billetterne indgår i NorthSides samlede kapacitet, og derfor kan gå udsolgt på lige vilkår med det samlede udbud af billetter.
Hvis I som partner har rettigheder til at sende PUSH-beskeder ud via NorthSide-app’en skal budskab altid forhåndsgodkendes af NorthSide.
Max. antal anslag
Overskrift: 30 anslag
Brødtekst: 100 anslag
Det er muligt at bruge emoticons.
- Rettigheden til at skabe content på pladsen gælder ift. den pågældende virksomheds aktivering og den generelle stemning på pladsen.
- Der må under ingen omstændigheder optages artister – hverken lyd eller sceneskud langt fra.
- Den enkelte fotograf / content creator / influencer er selv ansvarlig for at indhente samtykke jf. gældende GDPR-lovgivning.
- Sidst men ikke mindst – husk det er en festival, hvor folk er for at have det sjovt – vis hensyn, når I er ude og lave content.