Aktiveringsrider

Du skal anvende vores primære logo i sort eller hvidt, når du fortæller om partnerskabet.

HENT LOGO

Brug for andre versioner, filtyper eller lignende? Kontakt tenna@dtdgroup.dk.

Specs

b: 618 x h: 1080  
IMAG Screen 2x (4 x 7 m)

Undgå vigtige budskaber/grafik i kanten (10 px).

Format: Video (uden lyd), grafik eller billeder (MP4 eller PNG)
Video leveres som moviefiler (animation codec)

Max længde: 30 sekunder.

Timing: I loop under hele festival – vises to gange i timen (37 x 2 x 30 sek.)
Vises ikke mens artister spiller på scenen, men vil fortsat køre på modsatte scene.

Budskab

  • Alle kreativer på storskærme skal udvikles specifikt til festivalen.
  • Budskabet skal tale ind i en festival relevant kontekst og må ikke være generel reklame.  

Datoer

Senest 22. april: Materiale sendes til godkendelse hos NorthSide. 
Senest 26. april: Feedback.
3. maj: Endelige filer sendes.

Filer sendes til tenna@dtdgroup.dk.

Specs

b: 339cm x h: 173cm

Budskab

  • Alle hegnsbannere skal udvikles specifikt til festivalen.
  • Budskabet skal tale ind i en festival relevant kontekst og må ikke være generel reklame.  

Datoer

Senest 22. april: Hegnsbannere sendes til godkendelse hos NorthSide. 
Senest 26. april: Feedback.
3. maj: Endelige filer sendes.

Filer sendes til tenna@dtdgroup.dk.

NB: NorthSide har mulighed for at trykke hegnsbannerne, hvor I selv afholder omkostningerne.

Hvis I som partner har rettigheder til at udlodde festivalbilletter i eksterne konkurrencer, skal materiale, budskab og kampagne altid forhåndsgodkendes af NorthSide.

Konkurrencevindernes oplysninger (fulde navn og gyldig e-mail) skal sendes til tenna@dtdgroup.dk senest d. 9. maj 2024.

OBS: Der skal tage forbehold for, at konkurrence-billetterne indgår i NorthSides samlede kapacitet, og derfor kan gå udsolgt på lige vilkår med det samlede udbud af billetter.

  • Rettigheden til at skabe content på pladsen gælder ift. den pågældende virksomheds aktivering og den generelle stemning på pladsen. 
  • Der må under ingen omstændigheder optages artister – hverken lyd eller sceneskud langt fra.
  • Den enkelte fotograf / content creator / influencer er selv ansvarlig for at indhente samtykke jf. gældende GDPR-lovgivning.
  • Sidst men ikke mindst – husk det er en festival, hvor folk er for at have det sjovt – vis hensyn, når I er ude og lave content.

Brug for hjælp til logoer, spørgsmål vedrørende specs eller lignende?
Kontakt Partnership Activation Manager Tenna Brendstrup på tenna@dtdgroup.dk

Brug for overblik over praktikken i opbygnings- og nedtagningsdagene?
Læs vores produktionsrider hér.